Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Licznik odwiedzin:
4262377
Dzisiaj:
726
Gości on-line:
3
Twoje IP:
109.173.212.37
Zmień kontrast

Aktualności z życia powiatu

 
2016-06-07

Infolinia konsumencka 801-440-220


Konsumencie masz problem ze sprzedawcą? Złożyłeś reklamację, ale sprzedawca jest uparty i nie uznaje twoich roszczeń? Kupiłeś towar, ale nie wiesz, w jakim terminie możesz odstąpić od umowy? Zleciłeś wykonanie i montaż okien, które okazały się wadliwe? Gdzie można uzyskać nieodpłatną poradę i pomoc prawną?

            Od 1 czerwca została uruchomiona Infolinia konsumencka pod nowym numerem
801-440-220. Konsumenci mogą uzyskać bezpłatne porady prawne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 18:00. Łącząc się na powyższy numer otrzymamy pomoc w prostych sprawach konsumenckich, gdy nie jest wymagana analiza dokumentacji. Prawnicy będą również informować o wyspecjalizowanych instytucjach, udzielających porad związanych np. z zakupem energii, telekomunikacją czy finansami.

            Gdy okaże się, że nasz problem jest bardziej skomplikowany i wymaga analizy dokumentacji w takim przypadku można skorzystać z bezpłatnych porad prawnych udzielanych drogą elektroniczną pod adresem porady@dlakonsumentów.pl lub ewentualnie zgłosić się do Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej -  w naszym rejonie najbliższa jednostka (oddział) znajduje się w Pile na ul. Dzieci Polskich 26 - d.pila@poznan.wiih.gov.pl. Inspekcja Handlowa udziela bezpłatnych porad prawnych
w sprawie dotyczących usług, wady towaru, składania reklamacji, korzystania z gwarancji i innych praw konsumenta a także działalności kontrolnej. Oczywiście do dyspozycji konsumentów są również rzecznicy konsumentów, którzy nie tylko udzielą porady prawnej, ale również mogą przygotować pismo reklamacyjne, pismo procesowe. W powiecie Czarnkowsko-Trzcianeckim biuro rzecznika czynne jest poniedziałek, wtorek od 7:30 - 15:30 oraz środę od 7:30 – 11:30 przy ul. 27 Stycznia 42 w Trzciance, zapytania można wysyłać również drogą elektroniczną na adres rzecznik.konsumenta@pct.bipst.pl

            W przypadku, gdy mamy problem z zakupami zrobionymi w innych krajach Unii Europejskiej, Norwegii i Islandii pomoże Europejskie Centrum Konsumenckie, a gdy okaże się, że mamy problem z operatorem telekomunikacyjnym, fachowych wyjaśnień i pomocy udzieli nam Urząd Komunikacji Elektronicznej. Z kolei, gdy mamy problem z instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi czy bankami, pomoże Rzecznik Finansowy.”

 
 
Powiatowy Rzecznik Konsumenta
Miłosz Niedźwiecki

Infolinia konsumencka 801-440-220 - galeria

 
Infolinia konsumencka  801-440-220
 
 
Ilość wyświetleń:
260
Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pow. czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie
tel.: (67) 253-01-60, fax: (67) 253-01-61, email: powiat@pct.bipst.pl, http://www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
NIP: 763-209-22-18, Regon: 570799510
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8