Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Licznik odwiedzin:
4262369
Dzisiaj:
724
Gości on-line:
7
Twoje IP:
109.173.212.37
Zmień kontrast

Wykreślenie z ewidencji

 

podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U.2014.715 j.t. z późn. zm.)

- Uczniowski klub sportowy – art. 4 ust. 4

- Klub sportowy działający w formie stowarzyszenia, którego statut  nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej – art. 4 ust.

2. Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz.U.2015.1393 j.t.)

3. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych (Dz.U.2011.243.1449)

Wykreślenie z ewidencji następuje w drodze decyzji.

wydział

Sprawy związane z ewidencją uczniowskich klubów sportowych i Klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty  nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej koordynuje Samodzielne stanowisko ds. kultury, sportu i współpracy samorządowej, pok. 07, tel. (67) 263-01-60 *1147.

wymagane dokumenty

Dokumenty wymagane do wykreślenia z ewidencji uczniowskiego klubu sportowego i klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut  nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej:

1. Wniosek do Starosty o wykreślenie z ewidencji podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Klubu

Załącznik nr 12 - wniosek o wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego  z ewidencji

Załącznik nr 13 – wniosek o wykreślenie z ewidencji klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut  nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej

2. Protokół z Walnego Zebrania Członków Klubu

3. Lista obecności członków stowarzyszenia uczestniczących w Walnym Zebraniu

4. Uchwała w sprawie rozwiązania stowarzyszenia zgodnie z zapisami Statutu

5. Uchwała dotycząca celu, na który zostanie przeznaczony majątek (jeśli taki istnieje)

6. Protokół przekazania majątku klubu (jeśli taki istnieje)

7. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10 zł

opłaty

Klub ubiegający się o wykreślenie, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji w wysokości 10 zł.

Wpłaty można dokonać:

1. na rachunek bankowy Urzędu Miasta Czarnków: PKO Bank Polski 22 1020 3903 0000 1402 0046 2747.

W dowodzie wpłaty należy dopisać imię i nazwisko podatnika oraz czego opłata dotyczy.

2. w kasie Urzędu Miasta Czarnków

Kasy znajdują się na parterze Ratusza i czynne są w następujących godzinach:

poniedziałek  8:00-15:00,

wtorek-czwartek  8:00-14:30,

piątek  8:00-14:00.

termin

Zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego organ ma obowiązek załatwienia sprawy nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

tryb odwołania

Od wydanej decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem tut. urzędu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

inne

Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10 zł – podstawa prawna – ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2015.783 j.t. z póżn. zm. załącznik cz. I ust. 53)

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki
Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pow. czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie
tel.: (67) 253-01-60, fax: (67) 253-01-61, email: powiat@pct.bipst.pl, http://www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
NIP: 763-209-22-18, Regon: 570799510
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8